Monday, May 3, 2010

adamaya... huhu...

hahahahaha....
adamaya.. slot drama kat TV3 pada pukul 6.30 ptg stiap hari isnin hingga khamis...
huh??? aku sebenarnye pon xtaw nape citer nie bez sgt... memng menarik perhatian aku r... aku bknnye suke sgt citer jiwang2 nih... tp, maybe sbb aku dh follow cite nie dr mula kot....maybe... hhmmmm....

cerita ni mengisahkan maya yang terpakse berkahwin dgn adam atas desakan keluarga... walaupun maya nie dh ade boyfriend, dani... tp maya nie kawen jgkla ngn adam nih... pas2 cite nie berkmbang smpi le maya n adam nie dpt ank... huh??
tp, disebabkn nk kasik gempak ini citer... maya ex-bf maya nie try nk tekel maya blik...
maya pon ade la tnjuk ciri2 kecurangan die... so... kite kne tggu next episod pe yg jdk kang...

ape yg aku merepek dh nie... mcm xde point jerk aku citer sal drama nie... hahaha... whatever...
tp.. satu jer yg bez aku pling ske sal citer nih... Lisa Surihani memng cun n terer blakon... perghh.. jatoh cinta aku... hahahahahahaha

0 comments: